Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A methodological framework for instructional design model development: Critical dimensions and synthesized procedures
Lee, Jihyun
2014
62
6
p. 743-765
artikel
2
An adaption of Gagné’s instructional model to increase the teaching effectiveness in the classroom: the impact in Romanian Universities
Ilie, Marian D.
2014
62
6
p. 767-794
artikel
3
An investigation of middle school science teachers and students use of technology inside and outside of classrooms: considering whether digital natives are more technology savvy than their teachers
Wang, Shiang-Kwei
2014
62
6
p. 637-662
artikel
4
Emotion management in online groupwork reported by Chinese students
Xu, Jianzhong
2014
62
6
p. 795-819
artikel
5
From psychomotor to ‘motorpsycho’: learning through gestures with body sensory technologies
Xu, Xinhao
2014
62
6
p. 711-741
artikel
6
Reading information about a scientific phenomenon on webpages varying for reliability: an eye-movement analysis
Mason, Lucia
2014
62
6
p. 663-685
artikel
7
Using interactive management to facilitate a student-centred conceptualisation of critical thinking: a case study
Dwyer, Christopher P.
2014
62
6
p. 687-709
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland