Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A process model for developing learning design patterns with international scope Lotz, Nicole
2014
62 3 p. 293-314
artikel
2 Developing an agent-based adaptive system for scaffolding self-regulated inquiry learning in history education Poitras, Eric G.
2014
62 3 p. 335-366
artikel
3 How teachers learn: the roles of formal, informal, and independent learning Jones, W. Monty
2014
62 3 p. 367-384
artikel
4 Instructional designers as reflective practitioners: developing professional identity through reflection Tracey, Monica W.
2014
62 3 p. 315-334
artikel
5 Remarks on MOOCS and Mini-MOOCS Spector, J. Michael
2014
62 3 p. 385-392
artikel
6 “There’s got to be a better way to do this”: a qualitative investigation of informal learning among instructional designers Yanchar, Stephen C.
2014
62 3 p. 271-291
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland