Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A process model for developing learning design patterns with international scope
Lotz, Nicole
2014
62
3
p. 293-314
artikel
2
Developing an agent-based adaptive system for scaffolding self-regulated inquiry learning in history education
Poitras, Eric G.
2014
62
3
p. 335-366
artikel
3
How teachers learn: the roles of formal, informal, and independent learning
Jones, W. Monty
2014
62
3
p. 367-384
artikel
4
Instructional designers as reflective practitioners: developing professional identity through reflection
Tracey, Monica W.
2014
62
3
p. 315-334
artikel
5
Remarks on MOOCS and Mini-MOOCS
Spector, J. Michael
2014
62
3
p. 385-392
artikel
6
“There’s got to be a better way to do this”: a qualitative investigation of informal learning among instructional designers
Yanchar, Stephen C.
2014
62
3
p. 271-291
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland