Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Aligning game activity with educational goals: following a constrained design approach to instructional computer games
Shelton, Brett E.
2010
59
1
p. 113-138
artikel
2
Ask Systems: interrogative access to multiple ways of thinking
Jonassen, David H.
2010
59
1
p. 159-175
artikel
3
Instructional design and project management: complementary or divergent?
Williams van Rooij, Shahron
2010
59
1
p. 139-158
artikel
4
The development of a content analysis model for assessing students’ cognitive learning in asynchronous online discussions
Yang, Dazhi
2010
59
1
p. 43-70
artikel
5
The distance learner competencies: a three-phased empirical approach
Hong, Seongyoun
2010
59
1
p. 21-42
artikel
6
The pragmatics of virtual worlds for K-12 educators: investigating the affordances and constraints of ActiveWorlds and SecondLife with K-12 in-service teachers
Dickey, Michele D.
2010
59
1
p. 1-20
artikel
7
The value of writing-to-learn when using question prompts to support web-based learning in ill-structured domains
Papadopoulos, Pantelis M.
2010
59
1
p. 71-90
artikel
8
Towards technology integration: the impact of motivational and volitional email messages
Kim, ChanMin
2010
59
1
p. 91-111
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland