Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A scaffolding framework to support the construction of evidence-based arguments among middle school students
Belland, Brian R.
2007
56
4
p. 401-422
artikel
2
Computer-mediated instruction: a comparison of online and face-to-face collaboration
Tutty, Jeremy I.
2008
56
4
p. 507
artikel
3
Controlling split attention and redundancy in physical therapy instruction
Pociask, Fredrick D.
2007
56
4
p. 379-399
artikel
4
Digital storytelling: a meaningful technology-integrated approach for engaged student learning
Sadik, Alaa
2008
56
4
p. 487-506
artikel
5
Do classroom exemplars promote the application of principles in teacher education? A comparison of videos, animations, and narratives
Moreno, Roxana
2007
56
4
p. 449-465
artikel
6
Sound’s use in instructional software to enhance learning: a theory-to-practice content analysis
Bishop, M. J.
2007
56
4
p. 467-486
artikel
7
The case in case-based design of educational software: A methodological interrogation
Khan, S.
2007
56
4
p. 423-447
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland