Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Affective learning: improving engagement and enhancing learning with affect-aware feedback
Grawemeyer, Beate
2017
27
1
p. 119-158
artikel
2
Elo-based learner modeling for the adaptive practice of facts
Pelánek, Radek
2016
27
1
p. 89-118
artikel
3
Enhancing learning outcomes through self-regulated learning support with an Open Learner Model
Long, Yanjin
2016
27
1
p. 55-88
artikel
4
Learner modeling for adaptive scaffolding in a Computational Thinking-based science learning environment
Basu, Satabdi
2017
27
1
p. 5-53
artikel
5
Preface to the UMUAI special issue on the impact of learner modeling
Mostow, Jack
2017
27
1
p. 1-4
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland