Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Dialogue, Horizon and Chronotope: Using Bakhtin’s and Gadamer’s Ideas to Frame Online Teaching and Learning
Rule, Peter
43
3
p. 305-323
artikel
2
Negotiating White Complicity through Vigilantly Vulnerable Informed Humility: Response to Self
Applebaum, Barbara
43
3
p. 329-335
artikel
3
Rethinking Humanism and Education Through Sloterdijk’s Rules for the Human Zoo
Woo, Jeong-Gil
43
3
p. 223-241
artikel
4
Subjectivity as the Purpose of Education and Teaching
Segev, Arik
43
3
p. 269-287
artikel
5
The Genesis of Aesthetic Sensitivity in Carolina de Jesus: Challenges for Educators
de Andrade, Erika Natacha Fernandes
43
3
p. 289-304
artikel
6
The Importance of Contrary Forces in Education: On the Notion of Conflict in Tagore’s Religion of Man
Pouwels, Jan G.
43
3
p. 243-268
artikel
7
What “Vigilantly Vulnerable Informed Humility” Offers: Review of White Educators Negotiating Complicity (by Barbara Applebaum, 2022)
A. Self, Elizabeth
43
3
p. 325-328
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland