Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 “Cultivating the Art of Living”: The Pleasures of Bertolt Brecht’s Philosophising Theatre Pedagogy Frimberger, Katja

41 6 p. 653-668
artikel
2 Debating as a Deliberative Instrument in Educational Practice Graff, Joris

41 6 p. 613-633
artikel
3 Divisive Concepts in Classrooms: A Call to Inquiry Stitzlein, Sarah M.

41 6 p. 595-612
artikel
4 Four Questions About Future Research on Protreptic and Education Mintz, Avi I.

41 6 p. 707-710
artikel
5 Learning from Socrates’ Protreptic: a Response to Mason Marshall Jonas, Mark

41 6 p. 687-694
artikel
6 Mary Shelley’s Justine and the Monstrous Miseducation of Exclusionary Punishment Frattura, Addyson

41 6 p. 669-685
artikel
7 Mason Marshall’s Two Sorts of Arguments for Studying Socrates’ Protreptic Nakazawa, Yoshiaki

41 6 p. 699-705
artikel
8 Response to the Review Symposium on Reading Plato’s Dialogues to Enhance Learning and Inquiry: Exploring Socrates’ Use of Protreptic for Student Engagement Marshall, Mason

41 6 p. 711-717
artikel
9 Review of Mason Marshall, Reading Plato’s Dialogues to Enhance Learning and Inquiry: Exploring Socrates’ Use of Protreptic for Student Engagement (Routledge 2021) Rome, Julian

41 6 p. 695-698
artikel
10 The Affective and Political Complexities of White Shame and Shaming: Pedagogical Implications for Anti-Racist Education Zembylas, Michalinos

41 6 p. 635-652
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland