Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Dialectical Negations, Absolute Affirmation Rocha, Samuel D.

41 4 p. 493-496
artikel
2 On the Autonomy of Educational Studies as a Second-Level Discipline Leś, Tomasz

41 4 p. 445-465
artikel
3 Prolegomena to the Discussion on Teaching Controversial Issues Gusacov, Eran

41 4 p. 425-444
artikel
4 Radicalizing the Role of the Emancipatory Teacher in the Crisis of Democracy: Erich Fromm’s Psychoanalytic Approach to Deweyan Democratic Education Morita, Kazunao

41 4 p. 467-483
artikel
5 Review of Samuel D. Rocha’s the Syllabus as Curriculum: A Reconceptualist Approach Cruz, Christopher M.

41 4 p. 485-491
artikel
6 Three Kairoi – Three Aions. Paul Tillich, Ultimate Concern and Pedagogy of Radical Hope Sosnowska, Paulina

41 4 p. 389-404
artikel
7 What Form of Historical Consciousness Should Schools Impart? Zrudlo, Ilya

41 4 p. 405-423
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland