Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 C. S. Peirce’s Dialogical Conceptionof Sign Processes Bergman, Mats
2005
24 3-4 p. 213-233
artikel
2 Cultivating the Arts of Inquiry, Interpretation, and Criticism: A Peircean Approach to our Educational Practices Colapietro, Vincent
2005
24 3-4 p. 337-366
artikel
3 Curriculum, Critical Common-Sensism, Scholasticism, and the Growth ofDemocratic Character Garrison, Jim
2005
24 3-4 p. 179-211
artikel
4 Introduction: Peirce and Education: The Conflicting Processes of Learning and Discovery Colapietro, Vincent
2005
24 3-4 p. 167-177
artikel
5 Peirce and the Art of Reasoning Anderson, Doug
2005
24 3-4 p. 277-289
artikel
6 Peirce on Educational Beliefs Strand, Torill
2005
24 3-4 p. 255-276
artikel
7 Peirce on Education: Discussion of Peirce’sDefinition of a University Thayer-bacon, Barbara
2005
24 3-4 p. 317-325
artikel
8 Peirce on Education: Nurturing the First Rule of Reason Strand, Torill
2005
24 3-4 p. 309-316
artikel
9 Peirce on Education: Pragmatism and Peirce’s Definition of the Purpose of a University Midtgarden, Torjus
2005
24 3-4 p. 327-335
artikel
10 Three Abductive Solutions to the Meno Paradox – with Instinct, Inference, and Distributed Cognition Paavola, Sami
2005
24 3-4 p. 235-253
artikel
11 Three Educational Orientations: A Peircean Perspective on Education and the Growth of the Self Ventimiglia, Michael
2005
24 3-4 p. 291-308
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland