Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
11 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An Essay In The Aid Of Writing History: Fictions Of Historiography
Sol Cohen
2004
23
5
p. 317-332
16 p.
artikel
2
Bildung A construction of a historyof philosophy of education
Rebekka Horlacher
2004
23
5
p. 409-426
18 p.
artikel
3
Contents of Volume 23
2004
23
5
p. 491-493
3 p.
artikel
4
Froebel and the Rise of Educational Theory in the United States
Meika Sophia Baader
2004
23
5
p. 427-444
18 p.
artikel
5
How should the History of Education be Written? Some Reflections about the Nature of the Discipline from the Perspective of the Reception of our Work
Marc Depaepe
2004
23
5
p. 333-345
13 p.
artikel
6
Nohl, Durkheim, and Mead: Three Different Types of "History of Education"
Jürgen Oelkers
2004
23
5
p. 347-366
20 p.
artikel
7
Praxis and Agency in Foucaults Historiography
Lynn Fendler
2004
23
5
p. 445-466
22 p.
artikel
8
Re-Interpretation in Historiography: John Dewey and the Neo-Humanist Tradition
Johannes Bellmann
2004
23
5
p. 467-488
22 p.
artikel
9
Reviewers
2004
23
5
p. 489-489
1 p.
artikel
10
The educational theorists, the teachers, and their history of education
Rita Cascle
2004
23
5
p. 393-408
16 p.
artikel
11
The Establishment Of The Standard History Ofphilosophy of Education and Suppressed Traditions of Education
Daniel Tröhler
2004
23
5
p. 367-391
25 p.
artikel
11 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland