Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Difference and Deference in the Tenor of Learning Pádraig Hogan
2003
22 3 p. 281-293
13 p.
artikel
2 Discussion Ilan Gur-Ze'ev
2003
22 3 p. 317-323
5 p.
artikel
3 Discussion Bert Lambeir
2003
22 3 p. 325-327
3 p.
artikel
4 Heidegger and Nietzsche the Question of Valueand Nihilism in relation to Education Ruth Irwin
2003
22 3 p. 227-244
18 p.
artikel
5 Introduction: Continuity and Diversity: Philosophy ofEducation at the Beginning of the NewMillennium Marjorie O'Loughlin
2003
22 3 p. 175-181
7 p.
artikel
6 Nihilism: Beyond Optimism and Pessimism Bert Lambeir
2003
22 3 p. 183-194
12 p.
artikel
7 On Identifying Narratives Tone Kvernbekk
2003
22 3 p. 267-279
13 p.
artikel
8 Peters' Non-Instrumental Justification ofEducation View Revisited: Contesting thePhilosophy of Outcomes-based Education in SouthAfrica Yusef Waghid
2003
22 3 p. 245-265
21 p.
artikel
9 Possibilities and Limits of Self-reflection inthe Teaching Profession Jan Bengtsson
2003
22 3 p. 295-316
22 p.
artikel
10 The Problematics of Human Subjectivity: GillesDeleuze and the Deweyan Legacy Inna Semetsky
2003
22 3 p. 211-225
15 p.
artikel
11 Who Wants to Learn Forever? Hyperbole andDifficulty with Lifelong Learning John Halliday
2003
22 3 p. 195-210
16 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland