Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A study of motivational influences on academic achievement
Dishon-Berkovits, Miriam
2014
17
2
p. 327-342
artikel
2
Autonomy support and achievement goals as predictors of perceived school performance and life satisfaction in the transition between lower and upper secondary school
Diseth, Åge
2014
17
2
p. 269-291
artikel
3
“Learning to like learning”: an appreciative inquiry into emotions in education
Naude, L.
2014
17
2
p. 211-228
artikel
4
Lost confidence and potential: a mixed methods study of underachieving college students’ sources of self-efficacy
Fong, Carlton J.
2014
17
2
p. 249-268
artikel
5
Setting an egalitarian social norm in the classroom: improving attitudes towards diversity among male engineering students
Bennett, Jill E.
2014
17
2
p. 343-355
artikel
6
Teacher commitment: a comparative study of Malaysian ethnic groups in three types of primary schools
Thien, Lei Mee
2014
17
2
p. 307-326
artikel
7
Teacher involvement as a protective factor from the association between race-based bullying and smoking initiation
Earnshaw, Valerie A.
2014
17
2
p. 197-209
artikel
8
The perceived value of maths and academic self-efficacy in the appraisal of fear appeals used prior to a high-stakes test as threatening or challenging
Putwain, David William
2014
17
2
p. 229-248
artikel
9
The relationship between intrinsic motivation and academic achievement for first generation Latino college students
Trevino, Naomi Noel
2014
17
2
p. 293-306
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland