Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Childrens Theories and the Drive to Explain Eric Schwitzgebel
1999
8 5 p. 457-488
32 p.
artikel
2 Contributors 1999
8 5 p. 583-584
2 p.
artikel
3 Developmental and Educational Perspectives on Theory Change: To Have and Hold, or To Have and Hone? Richard A. Duschl
1999
8 5 p. 525-542
18 p.
artikel
4 Editorial 1999
8 5 p. 451-455
5 p.
artikel
5 On the Explanation of Change in Science and Cognition John K. Gilbert
1999
8 5 p. 543-557
15 p.
artikel
6 Reply to Commentators: Scientific and Everyday Theories are of a Piece Eric Schwitzgebel
1999
8 5 p. 575-582
8 p.
artikel
7 Scientific Theories and Naive Theories as Forms of Mental Representation: Psychologism Revived William F. Brewer
1999
8 5 p. 489-505
17 p.
artikel
8 Status and Subscribing: A Response to Schwitzgebel Peter W. Hewson
1999
8 5 p. 507-523
17 p.
artikel
9 Theoretical Commitment and Implicit Knowledge: Why Anomalies do not Trigger Learning Stellan Ohlsson
1999
8 5 p. 559-574
16 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland