Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Does Store Brand Patronage Improve Store Patronage? K. Sudhir
2004
24 2 p. 143-160
18 p.
artikel
2 Does Store Brand Patronage Improve Store Patronage? Sudhir, K.
2004
24 2 p. 143-160
artikel
3 Introduction to RIO Symposium Issue on Store Brands Fiona Scott Morton
2004
24 2 p. 103-104
2 p.
artikel
4 Introduction to RIO Symposium Issue on Store Brands Morton, Fiona Scott
2004
24 2 p. 103-104
artikel
5 Investigating the Cross-Category Effects of Store Brands Serdar Sayman
2004
24 2 p. 129-141
13 p.
artikel
6 Investigating the Cross-Category Effects of Store Brands Sayman, Serdar
2004
24 2 p. 129-141
artikel
7 Store Brands: Who Buys Them and What Happens to Retail PricesWhen They Are Introduced? André Bonfrer
2004
24 2 p. 195-218
24 p.
artikel
8 Store Brands: Who Buys Them and What Happens to Retail Prices When They Are Introduced? Bonfrer, André
2004
24 2 p. 195-218
artikel
9 The Nature and Benefits of National Brand/Private Label Competition Robert L. Steiner
2004
24 2 p. 105-127
23 p.
artikel
10 The Nature and Benefits of National Brand/Private Label Competition Steiner, Robert L.
2004
24 2 p. 105-127
artikel
11 The Strategic Positioning of Store Brands in RetailerManufacturer Negotiations Fiona Scott Morton
2004
24 2 p. 161-194
34 p.
artikel
12 The Strategic Positioning of Store Brands in Retailer–Manufacturer Negotiations Scott Morton, Fiona
2004
24 2 p. 161-194
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland