Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
At the Elbows of Scientists: Shaping Science Teachers’ Conceptions and Enactment of Inquiry-Based Instruction
McLaughlin, Cheryl A.
2014
44
6
p. 927-947
artikel
2
Decision Making Through Dialogue: a Case Study of Analyzing Preservice Teachers’ Argumentation on Socioscientific Issues
Kim, Mijung
2014
44
6
p. 903-926
artikel
3
Drawing on Experience: How Domain Knowledge Is Reflected in Sketches of Scientific Structures and Processes
Jee, Benjamin D.
2014
44
6
p. 859-883
artikel
4
Exploring the Progression in Preservice Chemistry Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Representations: The Case of “Behavior of Gases”
Adadan, Emine
2014
44
6
p. 829-858
artikel
5
Exploring Undergraduates’ Understanding of Transition Metals Chemistry with the use of Cognitive and Confidence Measures
Sreenivasulu, Bellam
2014
44
6
p. 801-828
artikel
6
“Omne Vivum Ex Vivo”? A Study of Middle School Students’ Explanations of the Seemingly Sudden Appearance of Some Life Forms
Vijapurkar, Jyotsna
2014
44
6
p. 885-902
artikel
7
Rethinking the Theory and Practice of Continuing Professional Development: Science Teachers’ Perspectives
Mansour, Nasser
2014
44
6
p. 949-973
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland