Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assessment of Preschooler’s Scientific Reasoning in Adult–Child Interactions: What Is the Optimal Context?
Meindertsma, Heidi B.
2013
44
2
p. 215-237
artikel
2
Grade 5 Students’ Online Argumentation about Their In-Class Inquiry Investigations
Choi, Aeran
2013
44
2
p. 267-287
artikel
3
Meaningful Understanding and Systems Thinking in Organic Chemistry: Validating Measurement and Exploring Relationships
Vachliotis, Theodoros
2013
44
2
p. 239-266
artikel
4
Teachers and Students’ Conceptions of Computer-Based Models in the Context of High School Chemistry: Elicitations at the Pre-intervention Stage
Waight, Noemi
2013
44
2
p. 335-361
artikel
5
What do Cells Really Look Like? An Inquiry into Students’ Difficulties in Visualising a 3-D Biological Cell and Lessons for Pedagogy
Vijapurkar, Jyotsna
2013
44
2
p. 307-333
artikel
6
‘You Have to Give Them Some Science Facts’: Primary Student Teachers’ Early Negotiations of Teacher Identities in the Intersections of Discourses About Science Teaching and About Primary Teaching
Danielsson, Anna T.
2013
44
2
p. 289-305
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland