Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Characterizing High School Students’ Written Explanations in Biology Laboratories
Peker, Deniz
2009
41
2
p. 169-191
artikel
2
Children Making Sense of Science
Murphy, Clíona
2010
41
2
p. 283-298
artikel
3
Inquiry-based Instruction with Archived, Online Data: An Intervention Study with Preservice Teachers
Ucar, Sedat
2010
41
2
p. 261-282
artikel
4
Investigating the Influence of Motivation on Students’ Conceptual Learning Outcomes in Web-based vs. Classroom-based Science Teaching Contexts
Yen, Hung-Chih
2010
41
2
p. 211-224
artikel
5
Is Pedagogical Content Knowledge (PCK) Necessary for Reformed Science Teaching?: Evidence from an Empirical Study
Park, Soonhye
2010
41
2
p. 245-260
artikel
6
Negotiating the Inquiry Question: A Comparison of Whole Class and Small Group Strategies in Grade Five Science Classrooms
Cavagnetto, Andy R.
2010
41
2
p. 193-209
artikel
7
Post-Secondary Students’ Relationship to People They Consider to Be Scientific Experts
Pouliot, Chantal
2010
41
2
p. 225-243
artikel
8
Promoting Middle School Students’ Understandings of Molecular Genetics
Duncan, Ravit Golan
2009
41
2
p. 147-167
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland