Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Characterizing High School Students’ Written Explanations in Biology Laboratories Peker, Deniz
2009
41 2 p. 169-191
artikel
2 Children Making Sense of Science Murphy, Clíona
2010
41 2 p. 283-298
artikel
3 Inquiry-based Instruction with Archived, Online Data: An Intervention Study with Preservice Teachers Ucar, Sedat
2010
41 2 p. 261-282
artikel
4 Investigating the Influence of Motivation on Students’ Conceptual Learning Outcomes in Web-based vs. Classroom-based Science Teaching Contexts Yen, Hung-Chih
2010
41 2 p. 211-224
artikel
5 Is Pedagogical Content Knowledge (PCK) Necessary for Reformed Science Teaching?: Evidence from an Empirical Study Park, Soonhye
2010
41 2 p. 245-260
artikel
6 Negotiating the Inquiry Question: A Comparison of Whole Class and Small Group Strategies in Grade Five Science Classrooms Cavagnetto, Andy R.
2010
41 2 p. 193-209
artikel
7 Post-Secondary Students’ Relationship to People They Consider to Be Scientific Experts Pouliot, Chantal
2010
41 2 p. 225-243
artikel
8 Promoting Middle School Students’ Understandings of Molecular Genetics Duncan, Ravit Golan
2009
41 2 p. 147-167
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland