Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Complete Circuit is a Complete Circle: Exploring the Potential of Case Materials and Methods to Develop Teachers' Content Knowledge and Pedagogical Content Knowledge of Science
Kirsten R. Daehler
2001
31
2
p. 267-288
22 p.
artikel
2
An Exploration of the Use of Multimedia Cases as a Reflective Tool in Teacher Education
Ellen van den Berg
2001
31
2
p. 245-265
21 p.
artikel
3
Case Design and Use: Opportunities and Limitations
Carne Barnett-Clarke
2001
31
2
p. 309-312
4 p.
artikel
4
Documenting Science Teachers' Pedagogical Content Knowledge Through PaP-eRs
John Loughran
2001
31
2
p. 289-307
19 p.
artikel
5
Introduction: Science Teaching Cases as Learning Opportunities
John Wallace
2001
31
2
p. 185-190
6 p.
artikel
6
Multi-media Case Methods in Pre-service Science Education: Enabling an Apprenticeship for Praxis
Larry Bencze
2001
31
2
p. 191-209
19 p.
artikel
7
Spinning a Web (Case) Around Professional Standards: Capturing the Complexity of Science Teaching
William Louden
2001
31
2
p. 227-244
18 p.
artikel
8
Using Case-Based Pedagogy in the Philippines: A Narrative Inquiry
Elvira L. Arellano
2001
31
2
p. 211-226
16 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland