Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Beginning to read in Vietnamese: kindergarten precursors to first grade fluency and reading comprehension Pham, Giang T.

34 1 p. 139-169
artikel
2 Cognitive predictors of arithmetic, reading, and spelling in Brazilian Portuguese-speaking children Greiner de Magalhães, Caroline

34 1 p. 171-198
artikel
3 Introducing grapheme-phoneme correspondences (GPCs): exploring rate and complexity in phonics instruction for kindergarteners with limited literacy skills Vadasy, Patricia F.

34 1 p. 109-138
artikel
4 Judging Hebrew adjective agreement across development: syntactic and morpho-syntactic awareness Ravid, Dorit

34 1 p. 1-25
artikel
5 Parsing written language with non-standard grammar Hallberg, Andreas

34 1 p. 27-48
artikel
6 Secondary school students’ discourse synthesis performance on Chinese (L1) and English (L2) integrated writing assessments Zhu, Xinhua

34 1 p. 49-78
artikel
7 Synergistic effects of instruction and affect factors on high- and low-ability disparities in elementary students’ reading literacy Chen, Jiangping

34 1 p. 199-230
artikel
8 Variability and stability in parent–child discourse during and following repeated shared book reading Schapira, Rotem

34 1 p. 273-300
artikel
9 What makes a good reader? Worldwide insights from PIRLS 2016 Marôco, João

34 1 p. 231-272
artikel
10 Who writes what when?: Examining children’s early composing Quinn, Margaret F.

34 1 p. 79-107
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland