Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cognition, engagement, and motivation as factors in the reading comprehension of Dual Language Learners and English Speakers: Unified or distinctive models? Taboada Barber, Ana

33 9 p. 2249-2279
artikel
2 Constructed dialogs reveal skill development in argumentive writing Shi, Yuchen

33 9 p. 2311-2335
artikel
3 Development and validation of instruments to measure Portuguese third graders’ reasons to write and self-efficacy Limpo, Teresa

33 9 p. 2173-2204
artikel
4 How do latent decoding and language predict latent reading comprehension: across two years in grades 5, 7, and 9? Foorman, Barbara R.

33 9 p. 2281-2309
artikel
5 Identifying profiles of struggling adult readers: relative strengths and weaknesses in lower-level and higher-level competencies Talwar, Amani

33 9 p. 2155-2171
artikel
6 Inferential comprehension differences between narrative and expository texts: a systematic review and meta-analysis Clinton, Virginia

33 9 p. 2223-2248
artikel
7 Lexical properties influencing visual word recognition in Hangul Pae, Hye K.

33 9 p. 2391-2412
artikel
8 Profiles of warm engagement and cold evaluation in multiple-document comprehension Strømsø, Helge I.

33 9 p. 2337-2359
artikel
9 Visuospatial memory uniquely predicts Chinese reading comprehension in Hong Kong typically developing kindergarteners Pan, Jue

33 9 p. 2205-2221
artikel
10 Writing motivational incentives of middle school emergent bilingual students Camping, April

33 9 p. 2361-2390
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland