Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Does spelling instruction make students better spellers, readers, and writers? A meta-analytic review Graham, Steve
2014
27 9 p. 1703-1743
artikel
2 do i know its wrong: children’s and adults’ use of unconventional grammar in text messaging Kemp, Nenagh
2014
27 9 p. 1585-1602
artikel
3 Dyslexia heterogeneity: cognitive profiling of Portuguese children with dyslexia Pacheco, Andreia
2014
27 9 p. 1529-1545
artikel
4 Effective practices to enhance immigrant kindergarteners’ second language vocabulary learning through storybook reading Chlapana, Elissavet
2014
27 9 p. 1619-1640
artikel
5 Knowledge and processes that predict proficiency in digital literacy Bulger, Monica E.
2014
27 9 p. 1567-1583
artikel
6 Preschool predictors of dyslexia status in Chinese first graders with high or low familial risk Ho, Connie Suk-han
2014
27 9 p. 1673-1701
artikel
7 Reliability and validity of the CTOPP Elision and Blending Words subtests for struggling adult readers Nanda, Alice O.
2014
27 9 p. 1603-1618
artikel
8 The differential roles of paired associate learning in Chinese and English word reading abilities in bilingual children Chow, Bonnie Wing-Yin
2014
27 9 p. 1657-1672
artikel
9 The role of teacher behavior in adolescents’ intrinsic reading motivation Naeghel, Jessie De
2014
27 9 p. 1547-1565
artikel
10 Unrecognized cultural conventions for assessing word reading that affect research and practice Fletcher-Flinn, Claire M.
2014
27 9 p. 1641-1655
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland