Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Comments on “Counterfactual Inference for Consumer Choice Across Many Product Categories” Chintagunta, Pradeep K.

19 3-4 p. 411-415
artikel
2 Correction to: Counterfactual inference for consumer choice across many product categories Donnelly, Robert

19 3-4 p. 409
artikel
3 Counterfactual inference for consumer choice across many product categories Donnelly, Robert

19 3-4 p. 369-407
artikel
4 Estimating expectations-based reference-price effects in the used-car retail market Huang, Guofang

19 3-4 p. 457-503
artikel
5 Keywords, limited consideration, and organic product listings Landry, Peter

19 3-4 p. 505-566
artikel
6 Leveraging loyalty programs using competitor based targeting Taylor, Wayne

19 3-4 p. 417-455
artikel
7 Measuring the competition effects of price-matching guarantees Mamadehussene, Samir

19 3-4 p. 261-287
artikel
8 Prices and promotions in U.S. retail markets Hitsch, Günter J.

19 3-4 p. 289-368
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland