Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Breaking the news: how does CEO media coverage influence consumer and investor evaluations? Stäbler, Samuel

35 4 p. 617-634
artikel
2 Consumers’ minimum time investments in meaningful consumption Carter, Erin Percival

35 4 p. 561-573
artikel
3 Does the presentation of true costs at the point of purchase nudge consumers toward sustainable product options? Wilken, Robert

35 4 p. 589-602
artikel
4 Don't get embarrassed, get creative! How creative thinking helps mitigate consumer embarrassment Ferguson, Kristen A.

35 4 p. 519-531
artikel
5 Life insurance, loss aversion, and temporal orientation: a field experiment and replication with young adults Blanchard, Simon J.

35 4 p. 575-587
artikel
6 Modeling misinformation spread for policy evaluation: a parsimonious framework Deng, Yiting

35 4 p. 635-649
artikel
7 More of the same: Painful payment methods decrease variety seeking Huang, Liang

35 4 p. 533-545
artikel
8 Online communication styles of narcissistic content and low versus high social media engagement: evidence from Instagram Gross, Jana

35 4 p. 547-560
artikel
9 Participant multitasking in online studies Brigden, Neil

35 4 p. 603-615
artikel
10 The Turing test of online reviews: Can we tell the difference between human-written and GPT-4-written online reviews? Kovács, Balázs

35 4 p. 651-666
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland