Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Attribute ratings and their impact on attraction and compromise effects Banerjee, Pronobesh

35 3 p. 439-450
artikel
2 Caffeine’s complex influence on the attraction effect: a mixed bag of outcomes Canty, Michael

35 3 p. 451-476
artikel
3 Continued goal pursuit in time-bound goals Nagpal, Anish

35 3 p. 489-501
artikel
4 Handmade vs. machine-made: the effects of handmade gifts on social relationships Fan, Xiaoming

35 3 p. 1-14
artikel
5 Impacts of chief marketing officer in product recalls Liu, Angela Xia

35 3 p. 409-421
artikel
6 Math anxiety effects on consumer purchase decisions: the role of framing Andersen, Peter

35 3 p. 367-380
artikel
7 Not a good judge of talent: the influence of subjective socioeconomic status on AI aversion Xie, Chunya

35 3 p. 381-393
artikel
8 Renting as a coping strategy: the effect of unethical product attributes on the choice between renting and buying Kang, In-Hye

35 3 p. 335-351
artikel
9 Should it be my party? Consumer roles in joint experiences Kovacheva, Aleksandra

35 3 p. 477-488
artikel
10 Step back in time! A construal level perspective on advertisements using brand longevity cues Didi Alaoui, Mohamed

35 3 p. 503-518
artikel
11 The impact of brand equity on profit premium in an equilibrium framework Sándor, Zsolt

35 3 p. 423-438
artikel
12 When and why consumers prefer human-free behavior tracking products Raveendhran, Roshni

35 3 p. 395-408
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland