Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Conceptual replication of the differential price framing effect in the field Köcher, Sören

35 1 p. 159-170
artikel
2 Embracing the spotlight (effect): how attention received online influences consumers’ offline spotlight biases Hall, Matthew J.

35 1 p. 45-57
artikel
3 Establishing the link: Does web traffic from various marketing channels influence direct traffic source purchases? Filippou, Georgios

35 1 p. 59-71
artikel
4 Love is blind: the ironic effect of fans’ experience on taste perception Stoner, Jennifer L.

35 1 p. 15-28
artikel
5 Market expansion and the scope of mass customization Jost, Peter-J.

35 1 p. 73-94
artikel
6 On enjoying watching movies in a theatre versus at home: a comparative analysis Ho, Jason Yiu-chung

35 1 p. 29-44
artikel
7 Sports fandom in the metaverse: marketing implications and research agenda Chohan, Raeesah

35 1 p. 1-14
artikel
8 The overlapping effect: impact of product display on price–quality judgments Meng, Lu Monroe

35 1 p. 107-128
artikel
9 The role of product acquisition mode in self- and social-signals of status Guo, Yang (Jenny)

35 1 p. 143-157
artikel
10 Where is the brand growth potential? An examination of buyer groups Trinh, Giang Tue

35 1 p. 95-106
artikel
11 You ain’t foolin’ me! Imposter judgments in luxury status signaling Wong, Jared

35 1 p. 129-141
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland