Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Can power predict consumers’ preferences for aesthetic products? The moderating role of locus of control Xu, Mengmeng

34 4 p. 575-589
artikel
2 CEO inside-debt compensation and strategic emphasis Shankar, Nithya

34 4 p. 653-667
artikel
3 Consumer misestimations of small recurring changes vs. a single large lump sum Gunasti, Kunter

34 4 p. 605-617
artikel
4 Cued-recall asymmetries: the case of brand names and logos Dommer, Sara Loughran

34 4 p. 669-684
artikel
5 Making brand activism successful: How advice-giving can boost support behavior and reap benefits for the brand Thürridl, Carina

34 4 p. 685-696
artikel
6 Need to evaluate as a predictor of creating and seeking online word of mouth Xu, Mengran

34 4 p. 697-712
artikel
7 Personalized subject lines in email marketing Defau, Laurens

34 4 p. 727-733
artikel
8 Platform break-even market share Arce, Daniel

34 4 p. 713-725
artikel
9 Profitability of behavior-based price discrimination Shrivastav, Sumit

34 4 p. 535-547
artikel
10 Role of music tempo in choosing from large and small choice sets: insights from functional magnetic resonance imaging (fMRI) Zhang, Kaijun

34 4 p. 633-652
artikel
11 The adoption and disadoption of electric vehicles by innovators Parthasarathy, Madhavan

34 4 p. 549-573
artikel
12 The impact of commodity taxation on product variety: a multi-category investigation Hong, Sungtak

34 4 p. 591-604
artikel
13 The Oversensitivity in Gift-Giving Phenomenon Givi, Julian

34 4 p. 619-631
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland