Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A dynamic model of price competition and promotion in prescription drug markets Roy, Abhik

33 4 p. 577-591
artikel
2 Chooser or suitor? The effects of mating cues on men’s versus women’s reactions to commercial rejection Chen, Rui

33 4 p. 659-679
artikel
3 Counterfeit patronage: human values, counterfeit experience and construal level Bian, Xuemei

33 4 p. 645-658
artikel
4 Crypto-marketing: how non-fungible tokens (NFTs) challenge traditional marketing Hofstetter, Reto

33 4 p. 705-711
artikel
5 DPS 2.0: on the road to a cashless society Anaza, Nwamaka A.

33 4 p. 693-704
artikel
6 Effects of linguistic style on persuasiveness of word-of-mouth messages with anonymous vs. identifiable sources Chen, Jie

33 4 p. 593-605
artikel
7 How internal reference prices determine when a price’s location will influence consumer judgments Kulow, Katina

33 4 p. 563-575
artikel
8 Language matters: humanizing service robots through the use of language during the COVID-19 pandemic Kumar, Smriti

33 4 p. 607-623
artikel
9 Marketing Letters encourages submissions to Replication Corner
33 4 p. 543
artikel
10 Narrative information on secondhand products in e-commerce Xu, Jian

33 4 p. 625-644
artikel
11 Predicting Firm Market Performance Using the Social Media Promoter Score Chung, Sunghun

33 4 p. 545-561
artikel
12 The power of nostalgia: Age and preference for popular music Davies, Callum

33 4 p. 681-692
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland