Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adoption patterns over time: a replication Appel, Gil

32 4 p. 499-511
artikel
2 Consumer reactions to female and male cosmetic surgery beauty in Asian advertisements Tipgomut, Pornchanoke

32 4 p. 441-454
artikel
3 Evaluating the impact of VAT-free promotion: the role of loyalty program membership and category characteristics Vafainia, Saeid

32 4 p. 455-476
artikel
4 Feedback as a two-way street: when and why rating consumers fails Kim, Tami

32 4 p. 351-362
artikel
5 How the sender’s positioning and the target’s CSR record influence the effectiveness of scapegoating crisis communications Antonetti, Paolo

32 4 p. 411-423
artikel
6 In the world of plastics: how thinking style influences preference for cosmetic surgery Mittal, Sarah

32 4 p. 425-439
artikel
7 Longing for the past and embracing the new: Does nostalgia increase new product adoption? Zhou, Kun

32 4 p. 477-498
artikel
8 Retailer voluntary investment against a threat of manufacturer encroachment Hamamura, Jumpei

32 4 p. 379-395
artikel
9 Taking marketing strategy risks with seemingly no expected gains Lin, Yuanfang

32 4 p. 363-377
artikel
10 The cloud and its silver lining: negative and positive spillovers from automotive recalls Giannetti, Verdiana

32 4 p. 397-409
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland