Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A construal-level approach to hedonic and utilitarian shopping orientation Scarpi, Daniele

32 2 p. 261-271
artikel
2 All that glitters is not gold: when glossy packaging hurts brand trust Han, Yegyu

32 2 p. 191-202
artikel
3 Consumer responses toward symmetric versus asymmetric facial expression emojis Urumutta Hewage, Ganga S.

32 2 p. 219-230
artikel
4 Does it pay off to smile even it is not authentic? Customers’ involvement and the effectiveness of authentic emotional displays Olk, Stephan

32 2 p. 247-260
artikel
5 Emotion regulation in the marketplace: the role of pleasant brand personalities Trump, Rebecca K.

32 2 p. 231-245
artikel
6 How limited consumption experiences affect word of mouth Saenger, Christina

32 2 p. 149-163
artikel
7 Religiosity’s influence on stability-seeking consumption during times of great uncertainty: the case of the coronavirus pandemic Minton, Elizabeth A.

32 2 p. 135-148
artikel
8 Text is gendered: the role of letter case Kim, Aekyoung

32 2 p. 179-190
artikel
9 The Chief Marketing Officer: an antidote to myopic earnings management practices Kaur, Preetinder

32 2 p. 165-178
artikel
10 The role of betrayal in the response to value and performance brand crisis Baghi, Ilaria

32 2 p. 203-217
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland