Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A first look at online reputation on Airbnb, where every stay is above average Zervas, Georgios

32 1 p. 1-16
artikel
2 Blockchain: a game changer for marketers? Gleim, Mark R.

32 1 p. 123-128
artikel
3 Effects of negative social information on the willingness to support charities: the moderating role of regulatory focus Le, Nhat Quang

32 1 p. 111-122
artikel
4 Exogenous brand crises: brand infection and contamination Whitler, Kimberly A.

32 1 p. 129-133
artikel
5 Have your cake and eat it too: how invoking post-purchase hyperopia mitigates impulse purchase regret Grigsby, Jamie L.

32 1 p. 75-89
artikel
6 How common is new product failure and when does it vary? Victory, Kirsten

32 1 p. 17-32
artikel
7 Reward strategy spillover effects on observer cooperation in business networks Lee, Hannah S.

32 1 p. 47-59
artikel
8 Sad but smiling? How the combination of happy victim images and sad message appeals increase prosocial behavior Septianto, Felix

32 1 p. 91-110
artikel
9 Sinfully decadent: priming effects of immoral advertising symbols on indulgence Ilicic, Jasmina

32 1 p. 61-73
artikel
10 Understanding and motivating salesperson resilience Good, Valerie

32 1 p. 33-45
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland