Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Correction to: Are two brands better than one? Investigating the effects of co-branding in advertising on audience memory Nguyen, Cathy
2019
30 2 p. 219-220
artikel
2 Matte matters: when matte packaging increases perceptions of food naturalness Marckhgott, Eva
2019
30 2 p. 167-178
artikel
3 Research productivity of faculty at 30 leading marketing departments van Osselaer, Stijn M. J.
2019
30 2 p. 121-137
artikel
4 Shipping fee schedules and return behavior Lepthien, Anke
2019
30 2 p. 151-165
artikel
5 Sniping in soft-close online auctions: empirical evidence from overstock Cao, Wen
2019
30 2 p. 179-191
artikel
6 The effect of message credibility, need for cognitive closure, and information sufficiency on thought-induced attitude change Pfeiffer, Bruce E.
2019
30 2 p. 193-205
artikel
7 The Pareto rule in marketing revisited: is it 80/20 or 70/20? McCarthy, Daniel M.
2019
30 2 p. 139-150
artikel
8 The role of scale-induced round numbers and goal specificity on goal accomplishment perceptions Gunasti, Kunter
2019
30 2 p. 207-217
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland