Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Antecedents of market orientation: marketing CEOs, CMOs, and top management team marketing experience Brower, Jacob
2018
29 4 p. 405-419
artikel
2 Are large portions always bad? Using the Delboeuf illusion on food packaging to nudge consumer behavior Petit, Olivia
2018
29 4 p. 435-449
artikel
3 Customer participation in service recovery: a meta-analysis Van Vaerenbergh, Yves
2018
29 4 p. 465-483
artikel
4 Narratives of technology consumption in the face of marketplace discrimination Ekpo, Akon E.
2018
29 4 p. 451-463
artikel
5 Proud volunteers: the role of self- and vicarious-pride in promoting volunteering Septianto, Felix
2018
29 4 p. 501-519
artikel
6 Should donation ads include happy victim images? The moderating role of regulatory focus Zemack-Rugar, Yael
2018
29 4 p. 421-434
artikel
7 The featuring phenomenon in music: how combining artists of different genres increases a song’s popularity Ordanini, Andrea
2018
29 4 p. 485-499
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland