Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An empirical comparison of methods for measuring consumers’ willingness to pay Voelckner, Franziska
2006
17 2 p. 137-149
artikel
2 An exploratory analysis of the determinants of cooperative advertising participation rates Nagler, Matthew G.
2006
17 2 p. 91-102
artikel
3 Comparing the generalizability of online and mail surveys in cross-national service quality research Deutskens, Elisabeth
2006
17 2 p. 119-136
artikel
4 “I love it” or “I hate it”? The positivity effect in stated preferences for agent evaluation Gershoff, Andrew D.
2006
17 2 p. 103-117
artikel
5 Interaction between two types of information on reactions to delays Hui, Michael K.
2006
17 2 p. 151-162
artikel
6 Some antecedents and outcomes of brand love Carroll, Barbara A.
2006
17 2 p. 79-89
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland