Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing Industrial Buyer Preferences: Using the Swait-Louviere Test to Test the Key Informant Assumption Hansen, David E.
2005
15 4 p. 223-236
artikel
2 How Consumers’ Attitudes Toward Direct-to-Consumer Advertising of Prescription Drugs Influence Ad Effectiveness, and Consumer and Physician Behavior Herzenstein, Michal
2005
15 4 p. 201-212
artikel
3 Modeling Marketing Dynamics by Time Series Econometrics Pauwels, Koen
2005
15 4 p. 167-183
artikel
4 The Process of Consumer Reactions to Possession Threats and Losses in a Natural Disaster DeLorme, Denise E.
2005
15 4 p. 185-199
artikel
5 Variety-Seeking and Time of Day: Why Leader Brands Hope Young Adults Shop in the Afternoon, but Follower Brands Hope for Morning Roehm, Harper A.
2005
15 4 p. 213-221
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland