Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A phenomenological exploration of children’s school life and well-being
Newland, Lisa Anne
2019
22
3
p. 311-323
artikel
2
Assessing students’ perceptions of their learning environment in science classes in the United Arab Emirates
Khalil, Nadine
2019
22
3
p. 365-386
artikel
3
Differentiation as measured by the Classroom Practices Survey: a validity study updating the original instrument
Pereira, Nielsen
2019
22
3
p. 443-460
artikel
4
Educating for innovation: students’ perceptions of the learning environment and of their own innovation competence
Ovbiagbonhia, A. R.
2019
22
3
p. 387-407
artikel
5
Equity in access? The number of the books available in grade 1, 3 and 5 classroom libraries
Hodges, Tracey S.
2019
22
3
p. 427-441
artikel
6
More than chalkboards: classroom spaces and collaborative learning attitudes
Clinton, Virginia
2019
22
3
p. 325-344
artikel
7
Parental involvement and adolescent school achievement: the mediational role of self-regulated learning
Thomas, Valérie
2019
22
3
p. 345-363
artikel
8
Students’ perceptions of mathematics classroom learning environments: measurement and associations with achievement
Aluri, Venkata L. N.
2019
22
3
p. 409-426
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland