Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Changing the metacognitive orientation of a classroom environment to enhance students’ metacognition regarding chemistry learning
Thomas, Gregory P.
2013
17
1
p. 139-155
artikel
2
Development and application of the Elementary School Science Classroom Environment Scale (ESSCES): measuring student perceptions of constructivism within the science classroom
Peoples, Shelagh M.
2013
17
1
p. 49-73
artikel
3
Evaluating the structure of the Mathematics Teacher Questionnaire: A measure of exposure to mathematics instructional practices and content
Ottmar, Erin R.
2013
17
1
p. 127-138
artikel
4
Learner perceptions of the introduction of computer-assisted learning in mathematics at a peri-urban school in South Africa
Hartley, M. Shaheed
2014
17
1
p. 95-111
artikel
5
Relationship between perceived and observed student-centred learning environments in Qatari elementary mathematics and science classrooms
Knight, Stephanie L.
2014
17
1
p. 29-47
artikel
6
Teachers’ attitudes towards inclusion, perceived adequacy of support and classroom learning environment
Monsen, Jeremy J.
2013
17
1
p. 113-126
artikel
7
Teachers’ motivation for entering the teaching profession and their job satisfaction: a cross-cultural comparison of China and other countries
Liu, Shujie
2014
17
1
p. 75-94
artikel
8
The evaluation of physical learning environments: a critical review of the literature
Cleveland, Benjamin
2013
17
1
p. 1-28
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland