Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Employing a Groundwater Contamination Learning Experience to Build Proficiency in Computational Modeling for Socioscientific Literacy
Covitt, Beth A.
33
2
p. 228-250
artikel
2
Examining How Students Code with Socioscientific Data to Tell Stories About Climate Change
Sanei, Hamid
33
2
p. 161-177
artikel
3
Socio-Scientific Learning During the COVID-19 Pandemic: Comparing In-person and Virtual Science Learning Using Model-Evidence Link Diagrams
Gans, Nancy
33
2
p. 251-262
artikel
4
Student Outcomes of Teaching About Socio-scientific Issues in Secondary Science Classrooms: Applications of EzGCM
Carroll Steward, Kimberly
33
2
p. 195-207
artikel
5
Supporting Secondary Students’ Understanding of Earth’s Climate System and Global Climate Change Using EzGCM: A Cross-Sectional Study
Mostacedo-Marasovic, Silvia-Jessica
33
2
p. 178-194
artikel
6
Transforming Issues-Based Science Education with Innovative Technologies
Lin, Jing
33
2
p. 157-160
artikel
7
Using Extended Reality Technology in Traditional and Place-Based Environments to Study Climate Change
Newton, Mark H.
33
2
p. 208-227
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring