Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An Investigation of University Students and Professionals’ Professional STEM Identity Status
Kelly, Regina
29
4
p. 536-546
artikel
2
Children’s Emotions in Design-Based Learning: a Systematic Review
Zhang, Feiran
29
4
p. 459-481
artikel
3
Effects of Analogical Learning Approaches and Presentation Modalities on Ninth Graders’ Learning Outcome and Eye Movements: a Preliminary Study
Chen, Sheng-Chang
29
4
p. 547-560
artikel
4
Investigating Students’ Explanations about Friction Concepts after Interacting with a Visuohaptic Simulation with Two Different Sequenced Approaches
Walsh, Yoselyn
29
4
p. 443-458
artikel
5
Mining Effective Learning Behaviors in a Web-Based Inquiry Science Environment
Chen, Chih-Ming
29
4
p. 519-535
artikel
6
STEAM Designed and Enacted: Understanding the Process of Design and Implementation of STEAM Curriculum in an Elementary School
Quigley, Cassie F.
29
4
p. 499-518
artikel
7
TechCheck: Development and Validation of an Unplugged Assessment of Computational Thinking in Early Childhood Education
Relkin, Emily
29
4
p. 482-498
artikel
8
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
Sırakaya, Mustafa
29
4
p. 561-572
artikel
9
Virtual Reality: a Tool for Preservice Science Teachers to Put Theory into Practice
Lamb, Richard
29
4
p. 573-585
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland