Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Case Study of the Alignment between Curriculum and Assessment in the New York State Earth Science Standards-Based System
Contino, Julie
2012
22
1
p. 62-72
artikel
2
Designing a Web-Based Science Learning Environment for Model-Based Collaborative Inquiry
Sun, Daner
2012
22
1
p. 73-89
artikel
3
Developing School-Scientist Partnerships: Lessons for Scientists from Forests-of-Life
Falloon, Garry
2012
22
1
p. 11-24
artikel
4
Effect of the 5E Model on Prospective Teachers’ Conceptual Understanding of Diffusion and Osmosis: A Mixed Method Approach
Artun, Hüseyin
2012
22
1
p. 1-10
artikel
5
Measuring Model-Based High School Science Instruction: Development and Application of a Student Survey
Fulmer, Gavin W.
2012
22
1
p. 37-46
artikel
6
Science Teacher Efficacy and Extrinsic Factors Toward Professional Development Using Video Games in a Design-Based Research Model: The Next Generation of STEM Learning
Annetta, Leonard A.
2012
22
1
p. 47-61
artikel
7
The Impact of a Geospatial Technology-Supported Energy Curriculum on Middle School Students’ Science Achievement
Kulo, Violet
2012
22
1
p. 25-36
artikel
8
What Do We Mean by Cyberlearning: Characterizing a Socially Constructed Definition with Experts and Practitioners
Montfort, Devlin B.
2012
22
1
p. 90-102
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland