Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Foot in the Door: Relationship Marketing Efforts Towards Transaction-Oriented Customers Andersen, Poul Houman
2002
5 2 p. 91-108
artikel
2 A Stakeholder Perspective for Analyzing Marketing Relationships Polonsky, Michael Jay
2002
5 2 p. 109-126
artikel
3 Developing a Leadership-Rich Culture: The Missing Link to Creating a Market-Focused Organization Locander, William B.
2002
5 2 p. 149-163
artikel
4 Relationship Marketing: Theory and Implementation Zinkhan, George M.
2002
5 2 p. 83-89
artikel
5 The Relationship Rhombus: A Quadratic Relationship Horne, Suzanne
2002
5 2 p. 127-134
artikel
6 Using Trade Incentives to Promote Customer Relationships in a Retail Setting Parker, R. Stephen
2002
5 2 p. 135-147
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland