Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Achieving Mass Customization Through Postponement: A Study of International Changes van Hoek, Prof. Remko I.
1999
3 3-4 p. 353-368
artikel
2 “Friendly” Complaining Behaviors: Toward a Relational Approach Prim, Isabelle
1999
3 3-4 p. 333-352
artikel
3 Refining RFM-Variables through Mokken Scale Analysis for the Purpose of Optimal Prospect Selection: Application to Ownership Patterns of Financial Products Paas, Drs. Leonard J.
1999
3 3-4 p. 275-294
artikel
4 Relationship Marketing and Consumers: A Social Dilemmas Approach Willenborg, Gijsbert B.W.
1999
3 3-4 p. 223-255
artikel
5 Segmentation of Hedonic Consumption: An Application of Latent Class Analysis to Consumer Transaction Databases Boter, Jaap
1999
3 3-4 p. 295-311
artikel
6 Status of Database Marketing in the Dutch Fast Moving Consumer Goods Industry Verhoef, Peter C.
1999
3 3-4 p. 313-331
artikel
7 The Lifetime Value Concept in Customer-Based Marketing Hoekstra, Janny C.
1999
3 3-4 p. 257-274
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland