Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Achieving Mass Customization Through Postponement: A Study of International Changes Prof. Remko I. van Hoek
1999
3 3 p. 353-368
16 p.
artikel
2 Friendly Complaining Behaviors: Toward a Relational Approach Isabelle Prim
1999
3 3 p. 333-352
20 p.
artikel
3 Refining RFM-Variables through Mokken Scale Analysis for the Purpose of Optimal Prospect Selection: Application to Ownership Patterns of Financial Products Drs. Leonard J. Paas
1999
3 3 p. 275-294
20 p.
artikel
4 Relationship Marketing and Consumers: A Social Dilemmas Approach Gijsbert B.W. Willenborg
1999
3 3 p. 223-255
33 p.
artikel
5 Segmentation of Hedonic Consumption: An Application of Latent Class Analysis to Consumer Transaction Databases Jaap Boter
1999
3 3 p. 295-311
17 p.
artikel
6 Status of Database Marketing in the Dutch Fast Moving Consumer Goods Industry Peter C. Verhoef
1999
3 3 p. 313-331
19 p.
artikel
7 The Lifetime Value Concept in Customer-Based Marketing Janny C. Hoekstra
1999
3 3 p. 257-274
18 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland