Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Additional Thoughts on the Measurement of Market Orientation:A Comment on Deshpande and Farley John C. Narver
1998
2 3 p. 233-236
4 p.
artikel
2 Additional Thoughts on the Measurement of Market Orientation: A Comment on Deshpande and Farley Narver, John C.
1998
2 3 p. 233-236
artikel
3 Creating a Market Orientation John C. Narver
1998
2 3 p. 241-255
15 p.
artikel
4 Creating a Market Orientation Narver, John C.
1998
2 3 p. 241-255
artikel
5 Factors Contributing to Marketings Limited Role in ProductDevelopment in Many High-Tech Firms John P. Workman
1998
2 3 p. 257-279
23 p.
artikel
6 Factors Contributing to Marketing‘s Limited Role in Product Development in Many High-Tech Firms Workman, John P.
1998
2 3 p. 257-279
artikel
7 Measuring Market Orientation: Generalization and Synthesis Rohit Deshpandé
1998
2 3 p. 213-232
20 p.
artikel
8 Measuring Market Orientation: Generalization and Synthesis Deshpandé, Rohit
1998
2 3 p. 213-232
artikel
9 Relationship Marketing and Sustained Competitive Advantage W. Glenn Rowe
1998
2 3 p. 281-297
17 p.
artikel
10 Relationship Marketing and Sustained Competitive Advantage Rowe, W. Glenn
1998
2 3 p. 281-297
artikel
11 The Market Orientation Construct: Correlations, Culture,and Comprehensiveness Rohit Deshpandé
1998
2 3 p. 237-239
3 p.
artikel
12 The Market Orientation Construct: Correlations, Culture, and Comprehensiveness Deshpandé, Rohit
1998
2 3 p. 237-239
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland