Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
14 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An Enhanced Framework for Improving Cooperation BetweenMarketing and Other Functions: The Differential Role of IntegratingMechanisms
Elliot Maltz
1997
2
1
p. 83-98
16 p.
artikel
2
An Enhanced Framework for Improving Cooperation Between Marketing and Other Functions: The Differential Role of Integrating Mechanisms
Maltz, Elliot
1997
2
1
p. 83-98
artikel
3
Driving Shareholder Value: The Role of Marketing in ReducingVulnerability and Volatility of Cash Flows
Rajendra K. Srivastava
1997
2
1
p. 49-64
16 p.
artikel
4
Driving Shareholder Value: The Role of Marketing in Reducing Vulnerability and Volatility of Cash Flows
Srivastava, Rajendra K.
1997
2
1
p. 49-64
artikel
5
Editorial: Promoting Interfunctional Research: Contributionsfrom a Recent MSI Conference
Rajiv Grover
1997
2
1
p. 5-5
1 p.
artikel
6
Editorial: Promoting Interfunctional Research: Contributions from a Recent MSI Conference
Grover, Rajiv
1997
2
1
p. 5
artikel
7
IBMs Journey Towards a Market-Driven Process-Managed BusinessModel
Donna Carmichael
1997
2
1
p. 99-103
5 p.
artikel
8
IBM's Journey Towards a Market-Driven Process-Managed Business Model
Carmichael, Donna
1997
2
1
p. 99-103
artikel
9
Market Driven Manufacturing
Warren H. Hausman
1997
2
1
p. 27-47
21 p.
artikel
10
Market Driven Manufacturing
Hausman, Warren H.
1997
2
1
p. 27-47
artikel
11
Marketings Interfunctional Interfaces: The MSI Workshopon Management of Corporate Fault Zones
David B. Montgomery
1997
2
1
p. 7-26
20 p.
artikel
12
Marketing's Interfunctional Interfaces: The MSI Workshop on Management of Corporate Fault Zones
Montgomery, David B.
1997
2
1
p. 7-26
artikel
13
Strategy and Structure in Information-Intensive Markets:The Relationship Between Marketing and IT
Rashi Glazer
1997
2
1
p. 65-81
17 p.
artikel
14
Strategy and Structure in Information-Intensive Markets: The Relationship Between Marketing and IT
Glazer, Rashi
1997
2
1
p. 65-81
artikel
14 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland