Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A mixed methods study of education researchers’ knowledge mobilization approaches
Farley-Ripple, Elizabeth
25
4
p. 825-846
artikel
2
Collaboration and support between Chilean schools from an egonet mixed-method approach
Wyman, Ignacio
25
4
p. 847-869
artikel
3
Exploring crisis management measures taken by school leaders at the unpredictable crisis – case COVID-19
Peltola, Jussi-Pekka
25
4
p. 727-743
artikel
4
External facilitators’ practical work for school improvement: de-professionalising or developing improvement capacity?
Nehez, Jaana
25
4
p. 803-823
artikel
5
“I have been pushed outside of my comfort zone and have grown as a result”: Teacher professional learning and innovation during the pandemic
Santagata, Rossella
25
4
p. 699-726
artikel
6
Reframing teacher professionalism in the era of postneoliberalism: the paradox of South Korean education reform
Ro, Jina
25
4
p. 773-801
artikel
7
Re-setting special education for justice: An essay on the logics and infrastructure enabling deep change in the COVID-19-era
Woulfin, Sarah L.
25
4
p. 655-674
artikel
8
Understanding initiators’ problem framing in the initiation of a networked improvement community
Lochmiller, Chad R.
25
4
p. 745-771
artikel
9
Valuing COVID-19 as an opportunity to understand teacher agency
Mansfield, Jennifer
25
4
p. 675-698
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland