Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Bridging gaps: a systematic literature review of brokerage in educational change
Rechsteiner, Beat
25
2
p. 305-339
artikel
2
Can Korea have academic achievement plus well-being? The case of Hyukshin schools
Wortham, Stanton
25
2
p. 393-415
artikel
3
Coaching for equity-oriented continuous improvement: Facilitating change
Anderson, Erin
25
2
p. 341-368
artikel
4
Correction to: Cascading webs of interdependence: Examining how and when coordinated change happens in a district central office partnership
Bohannon, Angel X.
25
2
p. 445
artikel
5
Examining boundaries in a large-scale educational research-practice partnership
Sjölund, Simon
25
2
p. 417-443
artikel
6
Professional learning in global networks: Lessons from ARC
Pedersen, Joelle M.
25
2
p. 271-303
artikel
7
Teachers’ perceived opportunity to contribute to school culture transformation
Reinius, Hanna
25
2
p. 369-391
artikel
8
The importance of care in post-COVID education
Hungerford-Kresser, Holly
25
2
p. 447-453
artikel
9
What do we know about interventions to improve educator wellbeing? A systematic literature review
Cann, Rachel
25
2
p. 231-270
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland