Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Achieving excellence: Bringing effective literacy pedagogy to scale in Ontario’s publicly-funded education system
Gallagher, Mary Jean
2016
17
4
p. 477-504
artikel
2
Bringing a student-centered participatory pedagogy to scale in Colombia
Colbert, Vicky
2016
17
4
p. 385-410
artikel
3
Bringing effective instructional practice to scale: An introduction
Rincón-Gallardo, Santiago
2016
17
4
p. 379-383
artikel
4
Bringing effective instructional practice to scale in American schools: Lessons from the Long Beach Unified School District
Zavadsky, Heather
2016
17
4
p. 505-527
artikel
5
“Getting to scale…” it seemed like a good idea at the time
Elmore, Richard F.
2016
17
4
p. 529-537
artikel
6
Improving literacy and math instruction at scale in India’s primary schools: The case of Pratham’s Read India program
Banerji, Rukmini
2016
17
4
p. 453-475
artikel
7
Large scale pedagogical transformation as widespread cultural change in Mexican public schools
Rincón-Gallardo, Santiago
2016
17
4
p. 411-436
artikel
8
System-wide improvement at the instructional core: Changing reading teaching in South Africa
Fleisch, Brahm
2016
17
4
p. 437-451
artikel
9
The elusive nature of whole system improvement in education
Fullan, Michael
2016
17
4
p. 539-544
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland