Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A school wide approach to leading pedagogical enhancement: An Australian perspective
Conway, Joan M.
2015
17
1
p. 115-139
artikel
2
Intensification and isolation: Alienated teaching and collaborative professional relationships in the accountability context
Stone-Johnson, Corrie
2015
17
1
p. 29-49
artikel
3
Permission-seeking as an agentive tool for transgressive teaching: An ethnographic study of teachers organizing for curricular change
Baker-Doyle, Kira J.
2015
17
1
p. 51-84
artikel
4
Teacher capacity for and beliefs about data-driven decision making: A literature review of international research
Datnow, Amanda
2015
17
1
p. 7-28
artikel
5
The labyrinth of teacher leadership
Shirley, Dennis
2016
17
1
p. 1-5
artikel
6
The teacher leadership process: Attempting change within embedded systems
Cooper, Kristy S.
2015
17
1
p. 85-113
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland