Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertising and Knowledge Intermediaries: Managing the Ethical Challenges of Intangibles Carla C. J. M. Millar
2003
48 3 p. 267-277
11 p.
artikel
2 Advertising Controversial Products in the Asia Pacific: What Makes Them Offensive? Kim Shyan Fam
2003
48 3 p. 237-250
14 p.
artikel
3 Advertising Ethics: The Ultimate Oxymoron? Richard F. Beltramini
2003
48 3 p. 215-216
2 p.
artikel
4 An Empirical Evaluation of the Effect of Peer and ManagerialEthical Behaviors and the Ethical Predispositions of ProspectiveAdvertising Employees Nancy K. Keith
2003
48 3 p. 251-265
15 p.
artikel
5 Autonomous Consumption: Buying Into the Ideology of Capitalism Anne Cunningham Anne Cunningham
2003
48 3 p. 229-236
8 p.
artikel
6 Call for Papers 2003
48 3 p. iii-iii
2 p.
artikel
7 College Student Attitudes Toward Advertising's Ethical, Economic, and Social Consequences Fred K. Beard
2003
48 3 p. 217-228
12 p.
artikel
8 Ethical Considerations in the Use of Direct-To-ConsumerAdvertising and Pharmaceutical Promotions: The Impacton Pharmaceutical Sales and Physicians R. Stephen Parker
2003
48 3 p. 279-290
12 p.
artikel
9 Toward an Analytical Structure for Evaluating the Ethical Content of Decisions by Advertising Professionals Dan Shaver
2003
48 3 p. 291-300
10 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland