Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Advertising and Knowledge Intermediaries: Managing the Ethical Challenges of Intangibles
Carla C. J. M. Millar
2003
48
3
p. 267-277
11 p.
artikel
2
Advertising Controversial Products in the Asia Pacific: What Makes Them Offensive?
Kim Shyan Fam
2003
48
3
p. 237-250
14 p.
artikel
3
Advertising Ethics: The Ultimate Oxymoron?
Richard F. Beltramini
2003
48
3
p. 215-216
2 p.
artikel
4
An Empirical Evaluation of the Effect of Peer and ManagerialEthical Behaviors and the Ethical Predispositions of ProspectiveAdvertising Employees
Nancy K. Keith
2003
48
3
p. 251-265
15 p.
artikel
5
Autonomous Consumption: Buying Into the Ideology of Capitalism Anne Cunningham
Anne Cunningham
2003
48
3
p. 229-236
8 p.
artikel
6
Call for Papers
2003
48
3
p. iii-iii
2 p.
artikel
7
College Student Attitudes Toward Advertising's Ethical, Economic, and Social Consequences
Fred K. Beard
2003
48
3
p. 217-228
12 p.
artikel
8
Ethical Considerations in the Use of Direct-To-ConsumerAdvertising and Pharmaceutical Promotions: The Impacton Pharmaceutical Sales and Physicians
R. Stephen Parker
2003
48
3
p. 279-290
12 p.
artikel
9
Toward an Analytical Structure for Evaluating the Ethical Content of Decisions by Advertising Professionals
Dan Shaver
2003
48
3
p. 291-300
10 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland