Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An Empirical Investigation of Japanese Consumer Ethics Robert C. Erffmeyer
1999
18 1 p. 35-50
16 p.
artikel
2 A Paradigm for Development and Promulgation of a GlobalCode of Marketing Ethics Kumar C. Rallapalli
1999
18 1 p. 125-137
13 p.
artikel
3 Business Ethics in Turkey: An Empirical Investigation with Special Emphasis on Gender M. G. Serap (Atakan) Ekin
1999
18 1 p. 17-34
18 p.
artikel
4 Character and Virtue Ethics in International Marketing:An Agenda for Managers, Researchers and Educators Patrick E. Murphy
1999
18 1 p. 107-124
18 p.
artikel
5 Comparative Ethical Report Card: A Study of Australian and CanadianManagers Perceptions of International Marketing Ethics Problems T. S. Chan
1999
18 1 p. 3-15
13 p.
artikel
6 From the Guest EditorsInternational Marketing Ethics Anusorn Singhapakdi
1999
18 1 p. 1-2
2 p.
artikel
7 Marketing Norms Measurement: An International Validationand Comparison Saul Klein
1999
18 1 p. 65-72
8 p.
artikel
8 The Effect of Moral Philosophy and Ethnocentrism on Quality-of-Life Orientation in International Marketing: A Cross-Culturaal Comparison Dong-Jin Lee
1999
18 1 p. 73-89
17 p.
artikel
9 The Effects of Cultural Dimensionson Ethical Decision Making inMarketing: An Exploratory Study Long-Chuan Lu
1999
18 1 p. 91-105
15 p.
artikel
10 The Perceived Role of Ethics and Social Responsibility:An Alternative Scale Structure John M. Etheredge
1999
18 1 p. 51-64
14 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland